"...dan boleh jadi kamu benci akan sesuatu, sedang ia lebih baik bagimu, dan boleh jadi kamu kasihi akan sesuatu, sedang ia melarat bagimu. Dan Allah mengetahui, tetapi kamu tiada mengetahui"
(Al Baqarah:216)

Wednesday, April 19, 2006

Sembang Gusti: Team 3D Re-Unite Again!!


Bagi peminat gusti…dialog ini mungkin mengingatkan ada kepada tajuk di atas :
“D-Von..Get the Table”…

Ya..itulah Team 3D atau nama lamanya The Dudley Boys (nama ini tak boleh digunakan oleh penggusti ini kerana telah di trademarkkan oleh WWE selepas mereka dipecat tahun lepas) Beregu ini merupakan bekas juara bergu ECW sebanyak lapan kali dan WWE dan WCW sebanyak tujuh kali. Kali ini mereka sedang memburu kejuaraannya yang ke 16 di gelanggang NWA-TNA

Khamis lalu di gelanggang TNA mereka bersatu semula dengan anggota ketiga kumpulan ini iaitu “Brother Runt” (atau asalnya Spike Dudley)

Pak Kebun melihat ini satu storyline yang menarik kerana gelanggang TNA kini menampilkan regu (tag-team) yang pelbagai iaitu gabungan generasi baru dan generasi lama. AMW, The Naturals malah The James Gang (pernah popular di WWE sebagai “The New Age Outlaw” di pertengahan tahun 90 an )

Sebenarnya pada peminat gusti, kita boleh menonton siaran TNA Impact ini (di ASTRO lewat 3 minggu). Cuma jadi ahli dan download di http://www.tnawrestling.com/ semuanya percuma. Manakala untuk siri siaran berbayar (Pay-Per View) kita boleh tonton di ASTRO…(kena bayar beb RM 19.95-RM 24.95- VCD samada halal atau yang haram untuk TNA masih tak jumpa lagi di pasaran..)

Ok kepada peminat gusti semua…”Have A Nice Day”

Pak “The Butcher” Kebun

No comments: