"...dan boleh jadi kamu benci akan sesuatu, sedang ia lebih baik bagimu, dan boleh jadi kamu kasihi akan sesuatu, sedang ia melarat bagimu. Dan Allah mengetahui, tetapi kamu tiada mengetahui"
(Al Baqarah:216)

Wednesday, June 28, 2006

Berita Lucu dari Akhbar: Nazri dan Mahathir


Nazri Open To Debate With Mahathir (The Star, 28 June 2006:4)

Menteri di Jabatan perdana Menteri, Dato Seri Nazri Aziz menyatakan kesanggupannya untuk berdebat dengan Tun Dr Mahathir lantaran sikap Tun Dr Mahathir yang sehingga kini masih belum berhenti dari mengkritik kepimpinan Dato Seri Abdullah Ahmad Badawi.

Beberapa hari yang lalu Nazri dengan lantang meminta agar Tun Dr Mahathir agar keluar dari UMNO kerana sikapnya yang masih mengkritik kepimpinan Dato Seri Abdullah. Walaubagaimanapun, Tun Dr Mahathir menjawab permintaan beliau dengan sinis dengan mengatakan bahawa beliau (Mahadhir) telah berada dalam UMNO sejak Nazri belum lahir di dunia.

Hari ini, Nazri menyatakan pula kesanggupannya untuk berdebat dengan Tun sebagai tanda “TEGUH” dan “SETIA” beliau terhadap kepimpinan Pak Lah.

Walaubagaimanapun, beliau menegaskan bahawa jika dilaksanakan, dalam debat itu nanti beliau mewakili dirinya dan kukan mewakili Kerajaan.

Pak Kebun: “TETAP TEGUH MENYOKONG (SELAGI DATO SERI BERKUASA)” he..he…he….

No comments: