"...dan boleh jadi kamu benci akan sesuatu, sedang ia lebih baik bagimu, dan boleh jadi kamu kasihi akan sesuatu, sedang ia melarat bagimu. Dan Allah mengetahui, tetapi kamu tiada mengetahui"
(Al Baqarah:216)

Wednesday, December 06, 2006

Selamat Hari Lahir-bicarapakkebun


Tanggal 15 Dis 2005 ini merupakan ulangtahun pertama blog ini

Aku terpaksa ucap awal kerana aku sendiri takpasti samada 15 Dis ini aku ada lagi atau tidak
Hidup ini semuanya ditentukan Allah

Mungkin minggu hadapan (sewaktu hari ulangtahun blog ini aku berada di Negeri Bersejarah atas urusan kerja)

Selamat Hari Lahir http://bicarapakkebun.blogspot.com/
(ingat ye..hari ulangtahun bicarapakkebun bukannya hari ulangtahun Pak_Kebun jauh bezanya tu)

InsyaAllah blog ini akan terus ’berkata-kata’ . Ia datang dari hati akal dan minda seorang insan yang bergelar ’Pak_Kebun’ . Segala kebaikan itu dari Allah dan segala keburukan itu datang dari kekhilafan aku sendiri.

Terima kasih dari aku untuk pembaca semua...

Wassalam

4 comments:

hayad said...

hepi anniversary yg pertama ;)
pak kebun yg realitynya brapa plak umonyer?ehe

Anonymous said...

Salam ulangtahun.

Moga akan terus rajin menulis..

Cikgu Siti Homestay Taman Indah said...

selamat ulangtahun yang pertama..

teruskan penulisan anda!!!

p(^_^)q

TeacherNunu said...

selmat ulang tahun heheheh