"...dan boleh jadi kamu benci akan sesuatu, sedang ia lebih baik bagimu, dan boleh jadi kamu kasihi akan sesuatu, sedang ia melarat bagimu. Dan Allah mengetahui, tetapi kamu tiada mengetahui"
(Al Baqarah:216)

Friday, February 05, 2010

Disiplin


apa rahsia mahaguru berjaya?
-disiplin
apa rahsia nak siapakn tesis cepat?
-disiplin
Apa rahsia nak buat tesis yang terbaik?
-disiplin
Apa rahsia nak buat best literatur review?
-disiplin....

ya aku kena ada disiplin...
dan hari ini buat kali yang entah ke berapa ribu aku mensasarkan untuk menjadi orang yang berdisiplin.....
dan...hari ini...seperti hari-hari yang lalu....aku tetap tidur jam 5.00 pagi...dan mula masuk kerja jam 12 tengahari....

disiplin kepala hotak aku....
kalau macam ni
sampai mampus pon aku masih begini......

1 comment:

matahati said...

alamak!!!..mcm kene batang hidung sendiri la...rase insaf sekejap...