"...dan boleh jadi kamu benci akan sesuatu, sedang ia lebih baik bagimu, dan boleh jadi kamu kasihi akan sesuatu, sedang ia melarat bagimu. Dan Allah mengetahui, tetapi kamu tiada mengetahui"
(Al Baqarah:216)

Tuesday, September 16, 2008

Internet-Oh-Internet


Yahoo Mail Pun Chat Juga? (Sekadar Gambar Hiasan)

Kepada BOSS

Untuk pengetahuan boss, saya hantar surat ini adalah untuk menyuarakan ketidak puasan hati saya terhadap apa yang berlaku dengan sistem Internet kita

Untuk pengetahuan boss, sejak kebelakangan ini kami kuli-kuli di tempat keje ini merasakan amat tidak puas hati dengan apa yang telah berlaku terhadap sistem internet kita.

pada pandangan saya ia berlaku sisebabkan tiga perkara:
1) Server kita yang lebih murah dari tayar motor saya (bunga sotong)
2) Pengarah ICT yang tak berapa cerdik (asyik nak 'block' semua benda)
3) Boss sendiri yang kedekut pahit taik hidung masin

Saya suarakan pendapat ini kerana saya ikut pandangan Pak Lah
"bekerja bersama saya dan bukan bekerja untuk saya"
selain itu, Pak Lah juga ada ruangan warkah Buat PM, saya hantar ini lebih kurang macam tu jugaklah cuma ia Warkah Buat Boss

Saya mencadangkan bagi mengatasi masalah ini , kesemua (ketiga-tiga ) perkara yang saya sebutkan diatas eloklah dihumbankan ke dalam longkang termasuklah boss sekali.

Sekian Terima Kasih

No comments: