"...dan boleh jadi kamu benci akan sesuatu, sedang ia lebih baik bagimu, dan boleh jadi kamu kasihi akan sesuatu, sedang ia melarat bagimu. Dan Allah mengetahui, tetapi kamu tiada mengetahui"
(Al Baqarah:216)

Monday, April 21, 2008

Sembang Gusti: Beyond The Mat (1)

Sembang Gusti kembali Lagi....

Anda Peminat Gusti?

Kalau setakat peminat biasa saya tak kisah

Tetapi kalau anda sentiasa menunggu Monday Night Raw dan Thursday Night Smackdown, Thursday Night Impact atau setidak tidaknya sentiasa melayari wwe.com dan juga tnawrestling.com serta saban pagi membaca halaman seperti ewrestlingnews.com dan tidak ketinggalan sentiasa download "peet-to-peer' samada menggunakan enjin kazzzlite mahupun ares untuk mencari siri-siri Pay Per View yang terbaru mungkin anda dah kena penyakit 'Die Hard Fan"

Walau begitu anda tak perlu khuatir kerana anda rupa-rupanya senasib dengan saya

Namun yang paling penting yang paling penting anda perlu tahu bahawa Gusti itu bukan sukan 100%. Saya pernah tuliskan beberapa perkara yang perlu anda tahu tentang gusti. Antaranya ialah gimmick dan storyline...

Tak Percaya????

Saya beri anda tonton clip ini.

Ini adalah clip dari dokumentari "Beyond The Mat" yang amat kontroversi dalam dunia gusti...

Setidak-tidaknya ada 9 clip semuanya....mana yang saya mampu saya sertakan utnuk anda..
jika saya tak larat lagi pandai-pandailah anda cari sendiri di internet...


No comments: