"...dan boleh jadi kamu benci akan sesuatu, sedang ia lebih baik bagimu, dan boleh jadi kamu kasihi akan sesuatu, sedang ia melarat bagimu. Dan Allah mengetahui, tetapi kamu tiada mengetahui"
(Al Baqarah:216)

Sunday, January 13, 2008

Padan Muka Aku !!!


Kononnya kerana ini tahun baru maka blog aku pun kena baru
kononnya kerana ini tahun baru maka blog perlu ada pembaharuan
konon kerana tahun baru dan semangat yang berkobar-kobar
blog perlu di upgrade dengan landskap yang lebih menarik dan hebat

tetapi aku lupa
bahawa aku bodoh dalam hal ehwal siber
aku selalu lupa bahawa
aku sering menjahanamkan dari membaiki bila berkitan dengan hal ehwal siber
aku tidak pernah mengingati sejarah bahawa
aku sering jadi tikus yang membaiki labu

hari ini
padan muka aku
padan muka aku
padan muka aku....

segala aksesori yang aku hiaskan di blog ini dah hilang
malah yang amat menyakitkan hati ialah aku tak reti nak tambah yang baru...

gamaknya
inilah rupa blog aku yang baru

padan muka aku
padan muka aku
padan muka aku

No comments: