"...dan boleh jadi kamu benci akan sesuatu, sedang ia lebih baik bagimu, dan boleh jadi kamu kasihi akan sesuatu, sedang ia melarat bagimu. Dan Allah mengetahui, tetapi kamu tiada mengetahui"
(Al Baqarah:216)

Sunday, January 14, 2007

Kembara Buku IV- DAWAMA


Tarikh: 23 Disember 2006
Lokasi: DAWAMA, Ulu Kelang
Ahli: Seorang Diri
Supir: Zahid (jgn mare ha....)



Aku berseorangan dalam kembara ini
Setelah di hantar ke destinasi oleh Zahid (tq sahabat) , aku sendirian dan lena dalam lautan buku

Buat masa ini masih lagi belum sempat aku ulaskan buku-buku yang dibeli tetapi cukuplah ia amat menyesakkan untuk ku bawa apalbila aku naiki LRT sewaktu dalam perjalanan untuk pulang mencari bas....

InsyaAllah jika ada kelapangan aku ulaskan beberapa buku menarik yang aku beli semasa kembara ini

Wassalam


2 comments:

Unknown said...

Amboii.... tayang nampak! :)

Boleh habis ke baca ni? :)

Anonymous said...

Salam, pak...bagitaulah senarai buku-buku yang dibeli tue..boleh kan..