"...dan boleh jadi kamu benci akan sesuatu, sedang ia lebih baik bagimu, dan boleh jadi kamu kasihi akan sesuatu, sedang ia melarat bagimu. Dan Allah mengetahui, tetapi kamu tiada mengetahui"
(Al Baqarah:216)

Friday, December 23, 2005

Ahli Muzik: Rumpai Laut


" Rumpai Laut": Sedia Menerima Tempahan


Tarikh :10 Disember 2005
Tempa : Mama’s Jamming Studio
Masa : 10.00-11.00 malam
Kehadiran: Kumpulan Rumpai Laut dan Pak Kebun

Aku bersama-sama dengan kumpulan Rumpai Laut jamming di salah sebuah studio di Negeri Bersejarah ini.

Banyak lagu dimainkan antaranya lagu dari Kumpulan Radja dan Peter Pan serta Butterfingger

Aku memang buta muzik, jangan kata main muzik, nak menyanyi pun suara sumbang aje. Tapi aku suka ikut sahabat main muzik…Cuma kali ini lain dari hari-hari yang lain….

Kali ini: Pak Cik Main Muzik!!!!!!

Berpeluh jugaklah aku ‘layan’ lagu-lagu yang dimainkan malam pada malam tu…Lenguh jugaklah tangan aku memainkan alat muzik untuk senadakan dengan irama yang dimaikan oleh geng Rumpai Laut

Hebat..hebat…selesai jamming geng Rumpai Laut Ucapkan tahniah….

Aku tersenyum..kerana aku jadi pemuzik pada malam itu…walaupun alat muzik yang aku mainkan hanyalah…..





TAMBORIN!!!!

No comments: