"...dan boleh jadi kamu benci akan sesuatu, sedang ia lebih baik bagimu, dan boleh jadi kamu kasihi akan sesuatu, sedang ia melarat bagimu. Dan Allah mengetahui, tetapi kamu tiada mengetahui"
(Al Baqarah:216)

Thursday, June 19, 2008

Hey Brader Kita Mesti Terus Hidup !!!

Sama-sama kita dengarkan...
(dengar+hayati+fikirkan)

adakah kita sekarang seperti OSman Tikus ????

Balada Osman Tikus,
lagu dan Lirik oleh Mohamad MN

Hey brother!
Bukan aku nak mengada-ngada
Tapi kau tahu aku pun...
Punya rasa

Ha-ha-ha-haru
Tak peduli aku tetap aku
Tak peduli apa katamu
Orang boleh kaya dengan menipu

Hey brother! bagaimana aku...

Kau nak halang aku
Halang mereka dulu
Tiada undang-undang
Dalam hutan batu

Ha-ha-ha-haru

Aku akan lari kalau kena kejar
Siapa yang bijak jadi orang besar
Jangan kau sedih, jangan gusar

Hey brother! kita mesti terus hidup

Ha-ha-ha-haru

Hey aku hidup tanpa subsidi
Tak tahu besok hidup atau mati
Jangan sedih, jangan gusar

Hey brother! kita mesti terus hidup

Ha-ha-ha-Haru

Kredit kepada QURSANYproductions di Youtube.com



No comments: